به گزارش مشرق، روزنامه مارکا نوشت: یک شرکت مشاوره در امور رسانه های اجتماعی به نام 'ریزالت' پس از جمع آوری داده هایی در این رابطه از شبکه های اجتماعی فیسبوک، توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام و گوگل پلاس اعلام کرد که بارسلونا در رسانه های ورزشی دیجیتال بیش از 117 میلیون هوادار دارد.
در این تحقیق مشخص شد که باشگاه رئال مادرید 108 میلیون هوادار و منچستریونایتد 70 میلیون هوادار دارند که از طریق رسانه های دیجیتال اخبار مربوط به تیم های مورد علاقه خود را پیگیری می کنند.
همچنین باشگاه های چلسی و آرسنال نیز به ترتیب با بیش از 50 و 39 میلیون هوادار، در مکان های بعدی قرار دارند.
بنابراین گزارش، البته نفوذ باشگاه بارسلونا در رسانه های دیجیتال به همین پنج شبکه محدود نمی شود و در فضاهای دیگری مثل لاین، وی چت، سینا ویبو، دیلی موشن و پینترست نیز طرفدارانی دارد که آمار آنها در نتایج این تحقیق لحاظ نشده است.
گفته می شود، تعداد هواداران بارسلونا از ابتدای سال 2014 تا کنون با توجه به پخش اخبار این باشگاه در 40 شبکه مختلف، 60 میلیون نفر اضافه شده است.
'دیداک لی' مدیر فن آوری های نوین باشگاه بارسلونا در این باره گفت: امروزه می توانیم از طریق 40 شبکه مختلف و همچنین به 9 زبان دنیا با مخاطبان خود در ارتباط باشیم.
در این تحقیق مشخص شد که باشگاه رئال مادرید 108 میلیون هوادار و منچستریونایتد 70 میلیون هوادار دارند که از طریق رسانه های دیجیتال اخبار مربوط به تیم های مورد علاقه خود را پیگیری می کنند.
همچنین باشگاه های چلسی و آرسنال نیز به ترتیب با بیش از 50 و 39 میلیون هوادار، در مکان های بعدی قرار دارند.
بنابراین گزارش، البته نفوذ باشگاه بارسلونا در رسانه های دیجیتال به همین پنج شبکه محدود نمی شود و در فضاهای دیگری مثل لاین، وی چت، سینا ویبو، دیلی موشن و پینترست نیز طرفدارانی دارد که آمار آنها در نتایج این تحقیق لحاظ نشده است.
گفته می شود، تعداد هواداران بارسلونا از ابتدای سال 2014 تا کنون با توجه به پخش اخبار این باشگاه در 40 شبکه مختلف، 60 میلیون نفر اضافه شده است.
'دیداک لی' مدیر فن آوری های نوین باشگاه بارسلونا در این باره گفت: امروزه می توانیم از طریق 40 شبکه مختلف و همچنین به 9 زبان دنیا با مخاطبان خود در ارتباط باشیم.